Minulla on Helmetin omissa tiedoissa muistilistoissa varmaankin satoja kirjoja muistissa. Onko Helmetissä sellaista toimintoa että kirjoittaisin ensin…

Kysytty

Minulla on Helmetin omissa tiedoissa muistilistoissa varmaankin satoja kirjoja muistissa. Onko Helmetissä sellaista toimintoa että kirjoittaisin ensin kirjaston nimen, ja kone etsisi mitä muistilistakirjoja kyseisessä kirjastossa on hyllyssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvailemasi kaltaista toimintoa ei HelMetissä valitettavasti ole. Muutamat muutkin asiakkaat ovat toivoneet erilaisia haku- ja järjestämismahdollisuuksia sekä muistilistoihin että lainaushistoriaan. Sinunkin kysymyksesi menee kirjastojärjestelmän ylläpito- ja kehittämisryhmän tiedoksi. Ehkäpä jossakin tulevassa ohjelmaversiossa nämä toiveet pystytään toteuttamaan.