Minulla on Helmet-kirjastokortti vuodelta 2005, saanko lainattua sillä kirjastobussista?

Kysytty

Minulla on Helmet-kirjastokortti vuodelta 2005, saanko lainattua sillä kirjastobussista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin saamisvuodesta ei voi automaattisesti päätellä, onko se edelleen voimassa. Todennäköisesti 2005 tehty kortti toimii edelleen, joten ota se mukaan. Jos kortti ei toimi, sinulle tehdään uusi kortti. Sitä varten täytyy olla kuvallinen henkilöllisyystodistus mukana.

Heikki Poroila