Minulla on hämärä muistikuva siitä, että Suomessa olisi joskus 1980-luvulla tai 1990-luvun alkupuolella myyty limsaa, jossa oli makuna suklaa ja sen lisäksi…

Kysytty

Hei! Minulla on hämärä muistikuva siitä, että Suomessa olisi joskus 1980-luvulla tai 1990-luvun alkupuolella myyty limsaa, jossa oli makuna suklaa ja sen lisäksi mahdollisesti joku muukin. Siinä olisi kuitenkin ollut suklaan makua. Muistaakseni sitä myytiin 0.33 litran pulloissa ja etiketissä olisi mahdollisesti ollut sirkukseen liittyvä kuva, jonka tausta oli keltainen. Onko sellaista limsaa voinut ollut olemassa vai onko kyseessä vain oman mieleni luoma vakenuisto?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti muistaneet tällaista limonadia, mutta muistaisikohan joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Minäkin muistan sen mutta mistään en löydä mitään tietoa siitä.. luulin itsekkin valemuistoksi