Minulla on etsinnässä eräs käsityöohje ja kaipaan apuanne. Ohje on yksivärinen naisen neulepaita, jonka pitkissä, mahdollisesti hieman leveissä hihoissa on…

Kysytty

Hei!

Minulla on etsinnässä eräs käsityöohje ja kaipaan apuanne. Ohje on yksivärinen naisen neulepaita, jonka pitkissä, mahdollisesti hieman leveissä hihoissa on salmiakkipitsikuvio. Ohje on julkaistu Suuressa Käsityölehdessä aikavälillä 2000-2010. Lehden oma mallihaku ei tuottanut tulosta. Tiedoksi riittäisi sen lehden numero, jossa malli on julkaistu.

Suurkiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä numeron 2/2003 Nuo ihanat puserot pitsihelmoineen. Tässä on esitelty useita yksivärisiä puseromalleja, joista yhdessä on salmiakkipitsikuvio sekä helmassa että hihansuissa.