Minulla on 3 kirjaa lainassa ja en ole ehtinyt niitä lukemaan. Miten mun pitäisi toimia, että saisin jatkoaikaa kuukauden lisää, jos joulun seutuun ehtisin…

Kysytty

Minulla on 3 kirjaa lainassa ja en ole ehtinyt niitä lukemaan. Miten mun pitäisi toimia, että saisin jatkoaikaa kuukauden lisää, jos joulun seutuun ehtisin lukemaan ne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä vaihtoehtoja:
1. Ota kirjasi ja korttisi, tule kirjastoon ja uusi lainasi.
2. Ota vain korttisi ja tule kirjastoon uusimaan lainasi. Hyöty edelliseen nähden: ei tarvitse kantaa kirjoja. Haitta: jos kirjoista on varauksia ei niitä voi lainata uudestaan ja ne pitää palauttaa erikseen.
3. Soita Helsingin kaupunginkirjaston lainojen puhelinuusintaan 0600-060504. Hyöty: helppoa. Haitta: maksaa (5,80 mk minuutti + ppm)

Mitä et voi vielä pääkaupunkiseudun kirjastoissa tehdä:
Aineistoa ei toistaiseksi voi vielä uusia netin kautta.