Minulla olisi suuri tarve saada käsiini Valtiosääntöoikeus -kirja, Jyränki 2012. Osaisitteko löytää sellaisen ja toimittaa minulle etälainaan? Minulla on Keski…

Kysytty

Hei, Minulla olisi suuri tarve saada käsiini Valtiosääntöoikeus -kirja, Jyränki 2012. Osaisitteko löytää sellaisen ja toimittaa minulle etälainaan? Minulla on Keski-kirjastojen (aalto-kirjastot) kortti, sekä Itä-suomen Yliopiston kirjaston kirjastokortti (Joensuu). Tai vaihtoehtoisesti neuvoa mistä opuksen saisin käsiini.. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Etsimäsi teos löytyy Keski-kirjastojen kokoelmasta, mutta kaikki 3 kappaletta ovat tällä hetkellä lainassa ja pari varaustakin on jonossa. Myös Jyväskylän yliopiston kirjaston sekä Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjaston lainakappaleet ovat lainassa tällä hetkellä.

Oman kuntasi kirjaston kaukopalvelun kautta voit tilata teoksen kaukolainaan:
kaukopalvelu: 044 459 8619 / kaukopalvelu@saarijarvi.fi