Minulla olisi dvd ja bluray leffoja ja sarjoja, jotka haluaisin lahjoittaa kirjastolle. Ottaako kirjasto vastaan vai lahjoitanko ne johonkin muualle?

Kysytty

Minulla olisi dvd ja bluray leffoja ja sarjoja, jotka haluaisin lahjoittaa kirjastolle. Ottaako kirjasto vastaan vai lahjoitanko ne johonkin muualle?

Vastaus

Vastattu

Kirjasto ei voi ottaa vastaan elokuvalahjoituksia, sillä lainattavilla elokuvilla tulee olla hankittuina myös erilliset lainausoikeudet. Kuluttajamyynnissä olleilla elokuvilla näitä ei ole. Kiitos ajatuksesta!