Minulla jäi siivouksen yhteydessä tarpeettomiksi kassillinen hyväkuntoisia kirjoja. Ottaisiko kirjasto niitä vastaan lahjoituksena?

Kysytty

Hei, minulla jäi siivouksen yhteydessä tarpeettomiksi kassillinen hyväkuntoisia kirjoja. Ottaisiko kirjasto niitä vastaan lahjoituksena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monissa kirjastoissa on kirjakierrätyspiste, johon voitte viedä tarpeettomat kirjat. Yleensä kirjaston henkilökunta tarkistaa, onko kierrätyspisteessä sellaista aineistoa, joka voidaan ottaa kirjaston kokoelmiin, kaikkien lukijoiden iloksi.

Helmet-palvelusivustolta, kohdasta palvelut, löydätte pudotusvalikosta listan kirjastoista, joissa on kirjakierrätyspiste.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut