Minua on jo pitempään vaivannut se, etten keksi mikä laulu voisi olla kyseessä, kun muistan vain " vettä pitää paistaa". Olen yrittänyt hakea " vettä pitkin…

Kysytty

Minua on jo pitempään vaivannut se, etten keksi mikä laulu voisi olla kyseessä, kun muistan vain " vettä pitää paistaa". Olen yrittänyt hakea " vettä pitkin paistaa" ja oletuksella, että laulu kertoo auringosta, mutta en ole löytänyt. Olen laulanut laulua ihan pikkutyttönä neljäkymmentäluvun lopulla. Mahtaisiko löytyä?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet tunnistamaan laulua. Tunnistaisiko joku palstan lukijoista?