Minua on alkanut kiinnostaa maailmanhistoria. Olisi hienoa saada vinkkejä yleisteoksesta, vaikkakin laajasta, joka käsittelee koko maailman historiaa. Etenkin…

Kysytty

Moi,

Minua on alkanut kiinnostaa maailmanhistoria. Olisi hienoa saada vinkkejä yleisteoksesta, vaikkakin laajasta, joka käsittelee koko maailman historiaa. Etenkin tässä kiinnostuksen aiheena on ihmisten aikaansaannokset Afrikan alkukodista nykypäivään.

Haluan ensin perehtyä aiheeseen yleisellä tasolla ennen kuin sukellan syvemmälle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelisin kirjaa McNeill & McNeill: Verkottunut ihmiskunta. Yleiskatsaus maailmanhistoriaan. Kirjassa on valitettavasti pieni varausjono.

0 ääntä

Kommentit

Kysyjää saattaisi kiinnostaa myös Jared Diamondin Tykit, taudit ja teräs: ihmisen yhteiskuntien kohtalot.