Minua kiinnostaisi kaikki laulua ja sen opettelemista käsittelevät kirjat. Tarkemmin kyseessä on kevyt musiikki tai rocklaulaminen.

Kysytty

Minua kiinnostaisi kaikki laulua ja sen opettelemista käsittelevät kirjat. Tarkemmin kyseessä on kevyt musiikki tai rocklaulaminen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi ei valitettavasti ole ilmestynyt oikeastaan kuin yksi kevyen musiikin laulunopas (= Laulajan opas /toim. Tarja Hautamäki). Tämä opas on tällä hetkellä paikalla Tampereen pääkirjaston musiikkiosastolla.
Englanniksi löytyy sitten jo useampiakin. Voit hakea ne Piki-verkkotietokannastamme esim. asiasanalla 'laulunoppaat' ja luokalla 78.89. Piki löytyy osoitteesta:

http://kirjasto.tampere.fi:8000/Pallas?formid=t_form2&sesid=1079417573

Sieltä näet tarkemmat tiedot ja voit myös varata lainassa olevaa aineistoa, jos käytössäsi on tunnusluku.
Voit tietenkin ottaa yhteyttä suoraan musiikkiosastolle, autamme mielellämme!