Minne Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Keravalla, Järvenpäässä tai Mäntsälässä voisi viedä asiakirjoja tuhottavaksi?

Kysytty

Minne Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Keravalla, Järvenpäässä tai Mäntsälässä voisi viedä asiakirjoja tuhottavaksi? Tai missä olisi iso paperisilppuri, lukollisia tietoturvalaatikoita...Kyseessä ihan yksityishenkilön asiapapereita, joita määrällisesti olisi noin 2-3 isoa Ikean kassillista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Ainakin Järvenpäästä näyttäisi löytyvän jätehuoltopalveluita tarjoavan Kiertokapula Oy:n toimipiste eli Puolmatkan jätteidenkäsittelyalue, jonne myös yksityishenkilöt voivat toimittaa kaikenlaista jätettä kilomääriin perustuvaa maksua vastaan.

Tarkempaa tietoa Puolmatkan tietoturvajätteen käsittelystä ja hinnoista sekä yhteystiedot löytyvät tämän linkin takaa.

2 ääntä

Kommentit

Ainakin minulle on kerrottu, että Helmet-kirjastoissa Sellossa, Iso-Omenassa ja Oodissa olisi tietoturvasäiliö, jonne voi viedä tuhottavaksi tarkoitettuja asiapapereita.
Myös Kivikon jäteasema ottaa vastaan tietosuojapaperia, pientä maksua vastaan.