Minkälaista aineistoa voisin lainata 2,6 vuotiaalle lapsen lapselleni poika titi-nallet kohta kaikki katsottu. Eikä Puuha Peteä ole löytynyt ainakaan Hakunilan…

Kysytty

Minkälaista aineistoa voisin lainata 2,6 vuotiaalle lapsen lapselleni poika titi-nallet kohta kaikki katsottu. Eikä Puuha Peteä ole löytynyt ainakaan Hakunilan kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katselu- ja kuvakirjoja pienelle pojalle(ikä 2,6v.)
Antti-kirjat, Tomppa-kirjat, Teemu-kirjat, Riku-kirjat ja
Mikko Mallikas-kirjat. Hauskoja katselukirjoja ovat myös Puppe-kirjat, joissa lasten rakastamia avattavia luukkuja. Yksittäinen kiva kirja on Pikku toukka paksulainen. Puuha-Pete kirjoja löytyy kyllä kirjastoista monenlaisia versioita (myös videoita ja DVD-elokuvia) Kuvatietokirjoja esim. Rekkoja ja traktoreita, Pienten oma eläinkirja. Kannatan lämpimästi matkaa lähikirjastoon eli Hakunilan kirjastoon, jossa asiantunteva henkilökunta kyllä auttaa aineiston etsinnässä. Mikäli aineistoa ei ole paikalla, sitä voi varata eikä lastenaineiston varauksista mene varausmaksuja. Käytettävissä on näin koko pääkaupunkiseudun kirjastojen aineisto. Terveisin Arja Mykkänen, kirjastonhoitaja, Tikkurilan kirjasto/lastenosasto.