Minkä urheiluun liittyvän merkittävän asian "isä" tai perustaja oli Juho Kaartotie. 1800-1900-lukujen vaihteen tienoilla luultavasti Tampereen tienoilla.

Kysytty

Minkä urheiluun liittyvän merkittävän asian "isä" tai perustaja oli Juho Kaartotie. 1800-1900-lukujen vaihteen tienoilla luultavasti Tampereen tienoilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksesi osoittautui sen verran hankalaksi, että suosittelisin sinua ottamaan yhteyttä Suomen Urheilukirjastoon. Suomen Urheilukirjaston tietopalvelu hankkii ja välittää urheilutietoa kaikille sitä tarvitseville.
Aukioloajat:
Tietopalvelu toimii arkipäivisin 8.30 - 17
Osoite:
Suomen Urheilukirjaston Tietopalvelu
Olympiastadion
00250 Helsinki
puh. 09-434 22 531
faksi: 09-434 22 550
http://www.urheilumuseo.org/museo_suomi/kirjasto_suo_main.htm