Minkä nimisiä ratkaisukirjoja (siis nuorten kirjoja joissa lukija voi vaikuttaa juonen kulkuun) on julkaistu suomeksi noin vuosina 1985-1995?

Kysytty

Minkä nimisiä ratkaisukirjoja (siis nuorten kirjoja joissa lukija voi vaikuttaa juonen kulkuun) on julkaistu suomeksi noin vuosina 1985-1995?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin alla olevat ratkaisukirjat julkaistiin tuona ajanjaksona. Luettelo tuskin on täydellinen, kirjasta saattaa puuttua ratkaisukirjat-merkintä.

- Yllätysmatkat : seikkaile ja ratkaise / suom. Esa Mela (1989)
- Katkaistu käsi / Chaland, Fromental (1991)
- Kummitusmatkat (1991)
- Luciferin merkki / Goffin, Peeters (1991)
- Hoksaatko? : syyllinen vai syytön? / Marvin Miller (1992)
- Hiljaisuus, murha! / Sokal, Riviere (1992)
- Varjojen soturit / Dodo, Ben Radis (1992)
- Minä rikosetsivä / Marvin Miller (1994)
- Suuri aarrejahti / A. J. Wood
- Mustan tornin valtias / Steve Jackson (1987)
- Velhovuoren aarre / Ian Livingstone, Steve Jackson (1987)