Minkä nimisiä loruja ja hahmoja on kirjassa Tiitiäisen satupuu?

Kysytty

Minkä nimisiä loruja ja hahmoja on kirjassa Tiitiäisen satupuu?

Vastaus

Vastattu

Kirsi Kunnaksen kirjoittamassa Tiitiäisen satupuussa on 43 lastenlorua. Tunnetuimpia loruja lienevät Vanha vesirotta, Haitula, Tunteellinen siili, Tiitiäisen tuutulaulu, Muusa ja Ruusa, Herra Pii Poo sekä Ville ja Valle. Lisäksi kokoelmassa seikkailevat ainakin kissa Krumeluu, Kelvoton Riika, papukaijat Elinoora ja Fassiloora, metsähiisi, Jansmakko Erikois, pikku paimen Laritsa, Kili Von-Der-Ferro sekä monia muita. Tarkemmin voit tutustua hahmoihin ja loruihin lainaamalla kirjan kirjastosta.

Kirsi Kunnas: Tiitiäisen satupuu (WSOY 1956)

2 ääntä

Kommentit