Minkä nimisessä Juice Leskisen laulussa lauletaan jotain sinne päin, että 'Suomen kauneimmat naiset löytyy Oulun Professorintieltä?'

Kysytty

Minkä nimisessä Juice Leskisen laulussa lauletaan jotain sinne päin, että 'Suomen kauneimmat naiset löytyy Oulun Professorintieltä?'

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väittämä on esitetty jollakin keskustelufoorumilla, mutta sen yhteys Juice Leskisen musiikkiin ei taida pitää paikkaansa. Leskinen oli tunnettu suomalaisten paikannimien käytöstä lauluissaan, mutta oikeastaan vain laulussa Edestakaisin on mainittu oululaiseksi hahmotettava paikka, Heinäpää.