Minkä niminen venäläinen oligarkki (maanpaossa?) vieraili suomessa puhumassa Putinin toimista jokunen viikko sitten? Häntä haastateltiin, ehkä uutisissa, ja…

Kysytty

Minkä niminen venäläinen oligarkki (maanpaossa?) vieraili suomessa puhumassa Putinin toimista jokunen viikko sitten?
Häntä haastateltiin, ehkä uutisissa, ja yritän etsiä mitä hän viisaasti sanoi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mihail Hodorkovski vieraili Helsingissä 25.2.24. Hän osallistui tapahtumaan, jonka järjesti Suomen venäjänkielisten demokraattinen yhteisö.

Voit katsoa Yle Areenasta saman päivän Ylen uutislähetyksen, jossa aiheesta kerrotaan:

https://areena.yle.fi/1-66615047