Minkä niminen tyttö on uusissa tuplamainoksissa esim luolassa

Kysytty

Minkä niminen tyttö on uusissa tuplamainoksissa esim luolassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä en löytänyt suoraan vastausta näyttelijän nimelle, joten lähetin kysymyksesi Cloettan markkinointijohtajalle.

Lisäys 2.5.2023: Näyttelijän toiveesta nimeä ei julkaista, vastaus lähetetty kysyjälle sähköpostilla.