Minkä niminen on Lab yhtyeen Anan yhtye,on kuulemma uusi yhtye tällä hetkellä,mikä on lab yhtyeen Anan oikea nimi.tässä wikipedia kyseisestä yhtyeestä http:/…

Kysytty

Minkä niminen on Lab yhtyeen Anan yhtye,on kuulemma uusi yhtye tällä hetkellä,mikä on lab yhtyeen Anan oikea nimi.tässä wikipedia kyseisestä yhtyeestä http://fi.wikipedia.org/wiki/LAB

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LAB-yhtyeessä esiintyneen Anan oikea nimi on Discogs-palvelun mukaan Anna Kaarina Leppälä. Artisti näyttäisi nykyään käyttävän itsestään nimeä "Ana Leppälä" (Ana-nimisiä artisteja on pelkästään Suomessa ainakin neljä).

Valitettavasti en minäkään kyennyt löytämään verkosta vastausta kysymykseen Ana Leppälän nykyisestä yhtyeestä. En löytänyt myöskään tuoreita yhteystietoja, joiden kautta asiaa olisi voinut tiedustella artistilta itseltään.

6 ääntä

Kommentit

"Ana-nimisiä artisteja on pelkästään Suomessa ainakin neljä"
Onkos tuohon laskettu mukaan tämä kyseinen Ana, kun ei kerran käytä enää tuota nimeä? Ja ketäs ne muut Anat on? Ei tuu muita mieleen kuin Urpo Leppäsen vaimo Ana, mutta hän ei ole artisti ja muistaakseni käytti sukunimeään erillisissä yhteyksissä.