Minkä niminen on kirja jossa niin kuin parannetaan silmän näköä? Siinä jotenkin "voimistellaan" silmää jottä näkö tulisi paremmaksi. Kysyn tätä koska itselläni…

Kysytty

Minkä niminen on kirja jossa niin kuin parannetaan silmän näköä? Siinä jotenkin "voimistellaan" silmää jottä näkö tulisi paremmaksi. Kysyn tätä koska itselläni on silmälasit! (tämän tapaisia kirjoja on monia, voitko kertoa pari?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokeile kirjaa Elä ilman laseja / Science of Life ; [käännös: Anna-Liisa Kuusela] ISBN 951-9413-33-2 . Kirjassa on kuulemma hyvät silmien rentoutus- ja voimisteluohjeet (Bates Method).
Myös Kaisu Viikarin teos Opi ymmärtämään ja ehkäisemään myopiaa saattaa sisältää harjoituksia.