Minkä niminen maitokannu on .Kuka on tehnyt.Minä vuonna on valmistunut

Kysytty

Minkä niminen maitokannu on .Kuka on tehnyt.Minä vuonna on valmistunut

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannuasi ei löytynyt ainakaan näistä teoksista:

- Keräilijän aarteet : Arabian kannuja / Marjut Kumela, Marja Blåfield

- Arabia : talousposliini ja -fajanssi = hushållsporslin och -fajans = porcelain and faeince

- Kuvasto keramiikkavalmisteista / Kupittaan savi oy

Myöskään nettilähteet eivät tuoneet apua. Lisävinkkiä selvitykseen saa, jos kannun pohjassa on tehtaanmerkki. Alla esim. Arabian tehtaanmerkkejä:

https://arabia.fi/arabiasta/tehtaanmerkit