Minkä maan lippu? Vaakasuorat kolme raitaa ylhäältä alas järjestyksessä musta, punainen, oranssi.

Kysytty

Minkä maan lippu? Vaakasuorat kolme raitaa ylhäältä alas järjestyksessä musta, punainen, oranssi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selasin läpi Kimmo Kiljusen kirjan Maailman maat : liput ja historia ja ainoa joka jollakin lailla sopi kuvaukseen oli Saksan lippu. Sen alimmainen raita tosin on joissakin kuvissa enemmän keltainen kuin oranssi. Lipusta on kuva osoitteessa http://www.flagshop.fi/Saksan-lippu

Jos ei se ole Saksan lippu niin voi tietysti olla kyseessä jonkin maakunnan tai osavaltionkin lippu.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

...jonkin maakunnan tai osavaltion - tai jonkin kaupungin lippu: monissa maissa on kaupunkienkin lippuja