Minkä laulun kertosäkeessä lauletaan "nämä kivet vierivät eivät sammaloituneet" ja kuka sen on levyttänyt.

Kysytty

Minkä laulun kertosäkeessä lauletaan "nämä kivet vierivät eivät sammaloituneet" ja kuka sen on levyttänyt.

Vastaus

Vastattu

Laulu on Seppo Tammilehdon ja Leo Frimanin säveltämä ja sanoittama "Vierivät kivet".

Kappale ilmestyi singlenä v. 2005 nimellä: Freeman & Tammilehto: Vierivät kivet.

Laulu löytyy myös Seppo Tammilehdon levyiltä "Helmiä nauhassa : collection" sekä "1952".