Minkä kaiken nimisiä levyjä ATC:ltä on tullut?? Montako ja minkä nimisiä? Niillä on biisi Around the World, mil levyl se on? Kiitos : )

Kysytty

Hei. Minkä kaiken nimisiä levyjä ATC:ltä on tullut?? Montako ja minkä nimisiä? Niillä on biisi Around the World, mil levyl se on? Kiitos : )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

ATC:ltä löytyy seuraavat levyt:
- Planet Pop (2001) joka sisältää kappaleen "Around The World (La La La La La")
- single "Call On Me" (2003)