Minkä hintainen on 1867 2 markan raha johon on porattu reikä.

Kysytty

Minkä hintainen on 1867 2 markan raha johon on porattu reikä.

Vastaus

Vastattu

Emme pysty arvioimaan kolikkoja, postimerkkejä, mitaleja tai tauluja emmekä välttämättä tunnistamaan taiteilijaa. Näissäkin kysymyksissä tarjoamme lähteitä ja palveluja, joiden puoleen kysyjän kannattaa itse kääntyä. Tässä tapauksessa suosittelen kääntymään Suomen Numismaattisen Yhdistyksen puoleen, heiltä löytynee tarvittavaa ammattitaitoa kysymykseenne vastaamiseksi.

Numismatiikka | Jäsenyys | Huutokaupat - Suomen Numismaattinen Yhdistys ry (snynumis.fi)

1 ääntä

Kommentit

Yleensä jälkikäteen porattu reikä rahassa tekee siitä käytännössä arvottoman.