Minkä arvoinen on 100 kpl:n avaaton nippu 1mk seteleitä? sinetissä numero P 4893043 ja setelit alk. A10290101

Kysytty

Minkä arvoinen on 100 kpl:n avaaton nippu 1mk seteleitä?
sinetissä numero P 4893043 ja setelit alk. A10290101

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Pankissa rahan arvo on aina nimellisarvo. Tässä tapauksessa siis 100 mk. Saadaksesi asianmukaisen arvion rahoistasi, sinun kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään numismaatikkoyhdistykseen, lähimmän numismaatikkoyhdistyksen yhtystiedot löytyivät osoitteesta http://www.numismaatikko.fi/ .