Minä vuosina Kuopion Sorsasalossa on ollut maatalousnäyttely?

Kysytty

Minä vuosina Kuopion Sorsasalossa on ollut maatalousnäyttely?

Vastaus

Vastattu

Hei

"Maatalousnäyttelyt eli Farmari-messut on pidetty Sorsasalossa vuosina 2001 ja 2007."

Tällainen tieto oli Kuopion kaupungin tapahtumasivuilla. https://www.kuopio.fi/documents/7369547/7545335/Palveluopas_tapahtumajarjestajalle.pdf/ceeaf12f-d581-48ce-8a82-4a464ea925bc

Jos linkki ei avaudu suoraan, kopioi se osoitekenttään.

1 ääntä

Kommentit

Löytyisikö tietoa aikaisemmista maatalousnäyttelyistä?