Minä vuonna kirjailija Ann Bryant on syntynyt ja minkä maan kansalainen hän on? Mitä hän harrastaa vapaa ajalla? Haluaisin tietää onko hänellä muuta ammattia…

Kysytty

Minä vuonna kirjailija Ann Bryant on syntynyt ja minkä maan kansalainen hän on? Mitä hän harrastaa vapaa ajalla? Haluaisin tietää onko hänellä muuta ammattia ja hänen koulutuksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sisters Club -sarjan kirjoittajasta on kysytty etätietopalvelussa aiemminkin. Bryant syntyi Buxtonissa Derbyshiressä Englannissa. Syntymävuotta ei mainita missään, haastattelussaan hän antaa vain päivämäärän 19. joulukuuta. Bryant opiskeli musiikkia ja opetti lapsille musiikkidraamaa ja tanssia. Hän on naimisissa ja hänellä on kaksi lasta. Kirjailija harrastaa mm. kävelyä, pyöräilyä, uintia, teatteria, elokuvia, lukemista ja musiikkia. Lisää tietoa Ann Bryantista löydät hänen kotisivuiltaan http://annbryant.co.uk/