Minä luin kirjaa jossa tyttö heräsi metrossa ja oli ainut eloonjäänyt ja sitten pari muutakin ihmistä oli elossa he elivät yhessä ettien ruokaa jne... en…

Kysytty

Hei, minä luin kirjaa jossa tyttö heräsi metrossa ja oli ainut eloonjäänyt ja sitten pari muutakin ihmistä oli elossa he elivät yhessä ettien ruokaa jne... en muista sitä ja haluaisin tietää jos teillä on mitään tietoa en muista kirjailiaa muistan vain että siitä oli useampi kirja ja sen kirjan kansi oli tummanvihreä jossa oli mahdollisesti puita. olen noin 75% varma että kirjailia oli nainen kans. kirja oli suomeksi kirjoitettu ja tätä luin koulussa ja se oli lahjoitettu sinne kouluun en muista muuta...

Vastaus

Vastattu

K. K. Alongin Kevätuhrit-trilogian ensimmäinen osa alkaa juuri kuvailemallasi tavalla. 15-vuotias Jade herää pimeässä metrossa Sörnäisissä, ja kaikki hänen ympärillään ovat kuolleita. Myöhemmin hän tapaa muutamia saman kokeneita nuoria, ja yhdessä he aloittavat matkan kohti tuntematonta. Ensimmäisen kirjan kansi on vihreä.

Trilogia kokonaisuudessaan:

Kevätuhrit

Ansassa

Pakenijat