Miltä vuodelta on lastenlaulu Siili ja mansikat?

Kysytty

Miltä vuodelta on lastenlaulu Siili ja mansikat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on Marja-Riitta Väkevän (s.1937) säveltämä. Valitettavasti en löytänyt sävellyksen tarkkaa sävellysvuotta, mutta ensilevytys on vuodelta 1968.
Musiikkipuolella tämä ensilevytysvuosi määrittelee usein miltä vuodelta kappale on. Eli vuosi 1968 taitaa olla se vuosi, milloin laulu on ilmoitettu Teostoon