Milloin tulee väristyksen jatko osa linger kirjoittajalta maggie stiefvater suomen kielinen versio ??

Kysytty

HEI
milloin tulee väristyksen jatko osa linger kirjoittajalta maggie stiefvater suomen kielinen versio ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väristys on kolmiosaisen sarjan ensimmäinen osa. Toinen osa ilmestyi alkukielisenä viime kesänä ja kolmannen pitäisi ilmestyä tämän vuoden kesällä.

Käännöksen julkaisemisesta tietänee vain kustantaja, joka on WSOY. Ehkäpä heiltä saisi lisätietoa:

http://wsoy.fi/yk/contact/feedback

1 ääntä

Kommentit

Aika heikko esitys tällä kertaa kirjastonhoitajalta. Onnistuit löytämään WSOYn palautelomakkeen muttet sitä tietoa että Häivähdys (Linger) on jo ilmestynyt ja myynnissä? Kirjastothan tekee tilauksetkin jo kuukausia etukäteen niin olisi voinut vähän sitä hankintajärjestelmääkin katsoa. Frank-monihaussakin löytyy monista kirjastoista ennakkotiedot hankinnasta.