Milloin saamme kirjastoautopysäkin Jätkäsaareen? Meitä asuu täällä jo lähes 5000 ja lisää tulee vuosittain yli tuhat uutta saarelaista, kun taas Ruoholahdessa…

Kysytty

Hei! Milloin saamme kirjastoautopysäkin Jätkäsaareen? Meitä asuu täällä jo lähes 5000 ja lisää tulee vuosittain yli tuhat uutta saarelaista, kun taas Ruoholahdessa asukkaita on nyt 3000 eikä alue enää kasva. Eikö olisi jo auton aika tänne! Terveisin Jätkäsaaren lukutoukka

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto-osaston johtaja pyysi kertomaan, että Jätkäsaareen tulee pysäkki uusien aikataulujen voimaan tulon myötä eli todennäköisesti loppusyksystä 2014.

4 ääntä

Kommentit

Näin marraskuun 2014 puolivälissä on aika kysyä tarkempaa tietoa kirjastoauton Jätkäsaaren pysäkistä. Milloin saamme kirjastoauton pysäkin Jätkäsaareen?