Milloin Psyko elokuva lähetettiin ensimmäisen kerran Suomen televisiossa?

Kysytty

Milloin Psyko elokuva lähetettiin ensimmäisen kerran Suomen televisiossa?

Vastaus

Vastattu

Elonet-sivuston mukaan Psykon ensimmäinen televisioesitys meillä oli TV1:n ohjelmistossa 4. helmikuuta 1974.

Psycho | Kansallinen audiovisuaalinen instituutti | Elonet (finna.fi)

0 ääntä

Kommentit

Olin kansakoulussa 60-luvun loppupuolella, kun eräs luokkakaveri innoissaan kertoi ensin, että Psyko tulee telkkarista illalla, ja seuraavana päivänä kuinka jännä se oli. Minulla ei ollut lupa valvoa niin myöhään, joten olin kateellinen.