Milloin Pikku Traktoria (Little Red Tractor) alettiin näyttää Pikku Kakkosessa ja milloin sitä on näytetty viimeksi ?

Kysytty

Milloin Pikku Traktoria (Little Red Tractor) alettiin näyttää Pikku Kakkosessa ja milloin sitä on näytetty viimeksi ?

Vastaus

Vastattu

Pikku Traktori -sarjan ensimmäinen osa Iso pamaus (engl. The Big Bang) lähetettiin Pikku kakkosessa ensimmäistä kertaa 26.8.2004.

Sarjan jaksoja on viimeksi uusintalähetetty Pikku kakkosessa vuonna 2014. Sarjasta tuotettiin Pikku kakkosta varten suomeksi vain sen ensimmäinen tuotantokausi (26 jaksoa), mutta jälkimmäisten tuotantokausien jaksoja on saatavilla suomeksi dubattuna erikseen julkaistuilla DVD-kokoelmalevyillä.