Milloin Maija Poppanen kirja tehtiin(silloin kun hän oli lastenhoitaja)?

Kysytty

Milloin Maija Poppanen kirja tehtiin(silloin kun hän oli lastenhoitaja)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pamela L. Travers kirjoitti ensimmäisen Maija Poppanen -kirjan vuoona 1934. Suomeksi se ilmestyi ensimmäisen kerran vuonna 1936. Jatko-osat: Mary Poppins Comes Back ja Mary Poppins in the Park ilmestyivät vuosina 1935 ja 1952 ja ne suomennettiin vasta 1980-luvulla.