Milloin ja miten tänä vuonna kannattaa hakea Helsingin kirjastoihin kesätöihin

Kysytty

Milloin ja miten tänä vuonna kannattaa hakea Helsingin kirjastoihin kesätöihin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kesätyöpaikat tulevat maaliskuun alussa Helsinki rekryn sivuille http://www.hel.fi/hki/rekry/fi/etusivu

Tarkka päivä ei ole tiedossa eikä myöskään kesätyöpaikkojen määrä. Joka tapauksessa niitä tulee olemaan vähemmän kuin edellisinä vuosina.

Kesällä kirjastoissa työskentelee myös Seure henkilöstön vuokrauspalvelun kautta hankittuja kesäsijaisia.

Helsingin kaupunginkirjaston henkilöstöyksikkö vastasi kysymykseen.