Milloin ilmestyy suomeksi RIck Riordanin Neptunuksen Poika ? Englannnin kielisen version ISBN 9781423140597, kyseistä kirjasarjaa on kustantanut Otava.

Kysytty

Milloin ilmestyy suomeksi RIck Riordanin Neptunuksen Poika ? Englannnin kielisen version ISBN 9781423140597, kyseistä kirjasarjaa on kustantanut Otava.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otavan mukaan The Son of Neptune - kirjan suomennos Merenjumalan poika menee painoon heinäkuussa, joten kauppoihin se kuulemma ilmestynee todennäköisesti elokuussa. Se on kuitenkin merkitty vasta ensi syksynä ilmestyviin kirjoihin, joten tarkempi ilmestymisaika selviää vasta huhtikuussa. Kirjastoihin kirja tulee hiukan viiveellä.

29 ääntä

Kommentit

Luin Kymen laakson kirjastojen sivulta kun varasin kyseistä kirjaa, että se ilmestyisi heinäkuussa. Milloin tämä kirja oikein ilmestyy?? En ole täällä tämän kuun loppu puolella joten en halua, että kirja tulee silloin kun olen poissa, koska silloin en saa haettua sitä heti ja se menee eteenpäin.

Kirjan tiedot löytyvät jo Kymenlaakson Kyyti-kirjastojen aineistohausta. Teosta on tilattu sinne ja näyttäisi siltä, että joitakin niteitä on jo käsittelyssä. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä kirjastoon ja kysyä asiaa suoraan, koska netin kautta emme pysty näkemään, onko kirja esim. käsittelyssä vaiko vielä tulossa kirjakaupasta. Kirjaston yhteystiedot löydät täältä, http://www.kyyti.fi/kirjastot . Jos et olekaan Kyyti-kirjastojen asiakas, etsi kirjastosi tiedot täältä, http://www.kirjastot.fi/kirjastot . Toimitus