Millainen on Ilmailulaitoksella toimivan asematasovalvojan palkka (työnimike on siis asematasovalvoja)? Ilmoituksessa sanotaan tes, mutta en kyseistä tietoa…

Kysytty

Millainen on Ilmailulaitoksella toimivan asematasovalvojan palkka (työnimike on siis asematasovalvoja)? Ilmoituksessa sanotaan tes, mutta en kyseistä tietoa löydä mistään, vaikka kuinka reissaan netissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmailulaitoksella on voimassa oma työehtosopimuksensa (tes). Palkat eivät ole julkisia ja ne ovat sopimuksenvaraisia (toki jonkinlainen palkkahaarukka on olemassa työtehtävien mukaan). Työpaikanhakijan tulisi siis itse esittää oma palkkatoiveensa.