Millä nimellä kutsutaan Kajaanin kaupunginkirjaston salia? 80-luvulla opiskellessani Kajaanissa siellä paitsi kuunneltiin luentoja, niin mm nähtiin upeita…

Kysytty

Millä nimellä kutsutaan Kajaanin kaupunginkirjaston salia? 80-luvulla opiskellessani Kajaanissa siellä paitsi kuunneltiin luentoja, niin mm nähtiin upeita elokuvia. Niitä sellaisia, jotka eivät olleet valtavirtaa ja kaupallisia.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Tarkoitat varmastikin Kalevala-salia. Salia ei enää ole sellaisena, kuin sen muistat. Salin auditorio-rakenne purettiin vuonna 2018 ja sali jaettiin kahtia. Tilat olivat muutoksen jälkeen aluksi koulun väistötiloina ja tällä hetkellä tiloissa on opiskelutila Sampo ja varattava kokoustila Maria. Pääkirjaston tiloista löydät lisätietoa täältä: Pääkirjaston tilat | Kajaani