Miljonääri-Jussin esikuva oli Miljonääri Joe. Oliko jokin sellainen amerikkalainen aiempi ohjelma, jossa oikeasi hyväosaiselle miehelle etsittiin naista ja…

Kysytty

Miljonääri-Jussin esikuva oli Miljonääri Joe, Oliko jokin sellainen amerikkalainen aiempi ohjelma, jossa oikeasi hyväosaiselle miehelle etsittiin naista ja jonka väitetiin Miljonääri Jussin naisille olevan ohjelman esikuva?

Vastaus

Vastattu

Yhdysvalloissa esitettiin vuonna 2000 ohjelmaa Who wants to marry a multi-millionaire, jossa naisten piti kilpailla oikean miljonäärin suosiosta. Siitä ei löytynyt tietoa, väitettiinkö Miljonääri-Jussin naisille, että heidän ohjelmansa perustuisi tähän amerikkalaiseen formaattiin.