Miksi Vaskin kirjastokortilla ei voi kirjautua katsomaan Viddlan ja Kirjastokinon elokuvia?

Kysytty

Hei, miksi Vaskin kirjastokortilla ei voi kirjautua katsomaan Viddlan ja Kirjastokinon elokuvia?
Onko Vaskilla vastaavaa toimintaa?

Terv.Ihmettelijä

Vastaus

Vastattu

Kyseiset palvelut eivät ole käytössä Vaski-kirjastoissa. Vaski on kuitenkin ottamassa lähiaikoina käyttöön uutta elokuvien striimauspalvelua, ja verkkokirjastossa ilmoitetaan heti kun se on käytössä. Kannattaa seurata uutisia!