Miksi teillä ei ole aineistossa VirkistysVerso -laulukirjaa? Kirjaan liittyvät neljä vihkosta kyllä löytyvät, mutta ei itse kirjaa, jossa on laulujen nuotit?…

Kysytty

Moi, miksi teillä ei ole aineistossa VirkistysVerso -laulukirjaa? Kirjaan liittyvät neljä vihkosta kyllä löytyvät, mutta ei itse kirjaa, jossa on laulujen nuotit? Tarkoitan, että Helmetistä löytyy 4kpl VirkistysVerso -vuodenaikavihkoja + CD:tä, mutta kovakantinen laulukirja puuttuu.
Tarvitsisin laulukirjan pikaisesti: Miksi kirjaston järjettömän kokoisessa valikoimassa ei ole tätä kokonaisuuteen kuuluvaa kirjaa?

Vastaus

Vastattu

Kyseinen laulukirja kyllä löytyy HelMetin "järjettömän kokoisesta" valikoimasta nimellä VirkistysVerson laulukirja.  Sitä on tarjolla yli 20 kappaletta. Valitettavasti juuri tätä kirjoittaessani HelMet-tietokannassa on jokin tekninen este, mutta kyllä se toivottu 271-sivuinen laulukirja joka tapauksessa löytyy ja on saatavissa nopeasti.

Heikki Poroila