Miksi Rune Belsvikin kirjoja ei ole muita kuin alaston poika?

Kysytty

Miksi Rune Belsvikin kirjoja ei ole muita kuin alaston poika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat Belsvikin suomennettuja kirjoja, niitä ei todellakaan ole tähän mennessä kuin mainitsemasi Alaston poika. Se on ilmestynyt 2002. Kirjailija on norjalainen ja ainakin Lahden kirjastossa on saatavana hänen yksi kirjansa myös ruotsiksi.