Miksi palautukseni eivät ole rekisteröityneet, vaikka olen teokset palauttanut pian viikko sitten? Näkyvät edelleen lainoinani.

Kysytty

Hei
Miksi palautukseni eivät ole rekisteröityneet, vaikka olen teokset palauttanut pian viikko sitten? Näkyvät edelleen lainoinani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojärjestelmässä on ollut viime viikkoina toimintahäiriöitä, joiden takia kaikkia palautuksia ei ole voitu käsitellä saman tien valmiiksi, mutta viimeistään seuraavana päivänä palautusten olisi pitänyt rekisteröityä järjestelmään.

Antamillasi kovin niukoilla tiedoilla en valitettavasti pysty selvittämään asiaa. Sinun kannattaakin ottaa yhteyttä suoraan Kontulan kirjastoon ja kertoa hiukan tarkemmin, mistä on kyse. Kirjastokorttisi numero helpottaa asiaa, samoin tieto siitä, mitä lainoja olet palauttanut.

Kontulan kirjaston yhteystiedot löydät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kontulan_kirjasto