Miksi niin monet sähköhammasharjaa käyttävät ihmiset hakeutuvat pois kylpyhuoneesta ja haahuilevat ympäri huoneustoa hampaita pestessään? Minusta olisi…

Kysytty

Miksi niin monet sähköhammasharjaa käyttävät ihmiset hakeutuvat pois kylpyhuoneesta ja haahuilevat ympäri huoneustoa hampaita pestessään? Minusta olisi luontevampaa hoitaa homma yksityisesti ja palata sitten ihmisten ilmoille puhtain hampain ja kirkkain aatoksin.

Vastaus

Vastattu

Kysyin asiaa tutulta hammaslääkäriltä. Hänen mukaansa yksi syy saattaa olla se, että sähköhammasharjan käyttö on motorisesti niin helppoa, että samalla voi tehdä muita asioita. Tavallisen hammasharjan käyttö taas vaatii keskittymistä harjaavaan liikkeeseen.