Miksi linkki omat tiedot ei toimi vieläkään? vaan järjestelmä ilmiottaa Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your…

Kysytty

miksi linkki omat tiedot ei toimi vieläkään? vaan järjestelmä ilmiottaa Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later

Olen yrittänyt yhteyttä jo sunnuntaista 27.2 asti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelemme, että Helmetissä tehdään ajoittain huoltotöitä. Toivottavasti ongelmasi on jo korjaantunut. Jatkossa Helmetiin liittyvät tekniset ongelmat kannattaa ilmoittaa Helmet-palautelomakkeen kautta, joka löytyy Helmetin etusivulta tai tästä osoitteesta:

https://www2.helmet.fi/feedback/