Miksi kutsutaan kauppaan mennessä kulkuväylällä olevia muovisia läppiä, mitkä aukeavat ja sulkeutuvat automaattisesti asiakkaalle? Sana hukassa...

Kysytty

Miksi kutsutaan kauppaan mennessä kulkuväylällä olevia muovisia läppiä, mitkä aukeavat ja sulkeutuvat automaattisesti asiakkaalle?
Sana hukassa...

Vastaus

Vastattu
1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kaupan työntekijät kutsuvat kyseistä laitetta puhekielisellä nimellä sisääntuloportti.

Myös myymäläportti