Miksi kirjastoon ei saa viedä potkulautaa?

Kysytty

Miksi kirjastoon ei saa viedä potkulautaa?

Vastaus

Vastattu

Kirjastotila on rauhoitettu asioimiseen, lukemiseen ja oleskeluun. Potkulaudalla ajelu kirjastossa ei ole suotavaa. Niillä on helppo törmäillä ja aiheuttaa hämminkiä. Osa potkulaudan käyttäjistä osaa käyttäytyä laudan kanssa, mutta kaikki eivät osaa. Tämän vuoksi kaikkien kannalta on hyvä, että potkulautoja ei tuoda ollenkaan kirjastotilaan.

2 ääntä

Kommentit

Lähikirjastossa on "potkulautaparkki".

Potkulaudat eivät kuulu sisätiloihin siinä missä rullaluistimet ja polkupyörätkään.