Miksi kirjastoauto ei tullut viime perjantaina 2.11. 2007 Savelan pysäkille klo 15:20-15:50? Vielä ei olisi pitänyt aikojen muuttua, sehän on vasta tällä…

Kysytty

Miksi kirjastoauto ei tullut viime perjantaina 2.11. 2007 Savelan pysäkille klo 15:20-15:50? Vielä ei olisi pitänyt aikojen muuttua, sehän on vasta tällä viikolla. Missään ei myöskään ollut mitään mainintaa ettei se tuolloin kulkisi. Esim. netistä ei sellaista löytynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauton aikataulussa lukee, että kirjastoautot eivät kierrä aattopäivinä (eivät myöskään jouluaaton aattona, juhannusaaton aattona, kiirastorstaina, pyhäpäiviä edeltävinä päivinä). Eli perjantai 2.11. oli Pyhäinpäivän aatto, joten tämän takia emme kiertäneet ko. perjantaina. Eräpäivät siirtyvät viikolla eteenpäin, jos joku päivä jää pyhien takia väliin.